Frukt & bär


Funderar verkligen på att frysa in en massa massa frukt och bär i portionspåsar.
Det är ju så otroligt gott att ta fram det och göra en riktigt god frukost
eller kvällsfika på.
Och all frukt och bär måste ju klarar av några dagar/veckor i frysen
så vad kan egentligen gå fel :)
Det är väl bara det att jag ska ta mig till en affär, plocka på mig så mycket
jag kan och sedan komma billigt undan..
Och det sista tror jag inte att jag kommer klara. Men jag får helt enkelt
göra ett försök imorgon. Kanske att jag hittar något billigt och bra imorgon
när jag ändå ska in till stan med underbara Evelina vid min sida ! <3

Håll med om att det är gott och trevligt att äta frukt & bär och minnas
sommaren, solen & värmen såhär under vintertider (:






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR