första timmen.

Jaha, då har det gått lite mer än en timme sedan jag klev upp ur den otroligt varma och sköna sängen för idag... Önskar att jag kunde krypa ner igen, dra täcket över huvudet och bara gömma mig !!! Men icke. Jobb i 9timmar står på schemat och jag hoppas verkligen att illamåendet fortsätter att försvinna som den så snällt gjort under denna första timme. Men kanske att den kommer och går lite eftersom jag nu satt på kaffe och då kan den ju göra lite uppror men jag kan ju inte ha en mysig morgon här hemma i några timmar till utan att få i mig kaffe (:
Så nu ska jag krypa upp i soffan med varmt kaffe och bara vara någon timme till :) :)

Jag undrar lite vad dagen- och kvällen har att erbjuda på jobbet. Vet att det är lite kalas på schemat iaf !
Och imorgon är det julbord med jobbet :) Det brukar ju alltid vara trevligt... !




Eftersom jag inte vill skriva i kommentarsfältet till dom utan blogg så får det bli såhär nu och framöver :)

Maria; Do it !!!! Jag har en massa svart färg kvar så hojta till om det behövs :) Vi kanske kan hitta på något riktigt roligt projekt tillsammans ?! (:


Finni - Elliotts morsa

extension.nu hos Jenny :) Kostar 1000 kr för första gången tror jag och sen 570 för påfyllning.



Kram!


Blogg: http://mammafinni.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR