Dags att jobba !

BARA 23,5Timmar kvar innan jag får krypa ner i våran stora, sköna säng och sova en timme efter ett 22timmars pass... URK !
Det är fasiken inte roligt att jobba så länge, men egentligen ska jag inte klaga. Har ju sovande natt och bara det gör att man orkar mera och klarar av dessa timmar. Inte för att jag sover så bra men iaf !
Men nu ska jag enbart vara positiv i så många dagar som jag kan. Det är söndag, en lagom fin söndag och det kommer gå toppen hela dagen och kvällen på jobbet !
Sedan är det ny vecka och inte ett endaarbetspass !!!!!!!!!!! Men det är planeringsdagar, med en natt på hotel och det ska bli otroligt roligt och skönt (:

Nu har vi fått ideer här hemma igen och nu ska vi på ett enkelt och billigt sätt smacka upp ett skrivbord lite diskret i vardagsrummet. Tror nog att det kommer bli riktigt bra, om v nu bara kommer fram till vad och hur vi ska göra :P Men det ska också bli skönt att bli av med datorerna från soffan & soffbordet. Att inte behöva sitta i soffan, inte för att man i dagens läge MÅSTE det men det bli lätt så. Sedan kommer vi även kunna använda det bordet till lite annat om vi skulle vilja så det kommer nog bli toppen toppen !!!
Det ska iaf karln sysselsätta sig med under dagen och kvällen medans jag jobbar :)
Sedan får jag se imorgon hur det blivit och kanske även sitta där en stund efter att jag vilat ut :P

Nej nu ska jag göra mig klar och sedan dra mig mot jobbet.
Hoppas ni alla får en riktigt bra avslutning på en förhoppningsvis bra helg !
Tjao





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR