Bygger om sidan !

Ja gott folk...
Då är det dags igen tyvärr :)

Jag kommer att under dom följande dagarna göra om sidan och jag vet tyvärr inte när jag kommer bli klar med den eftersom jag jobbar hela helgen också... Såg nu på jobb datorn att det jag gjorde hemma idag inte riktigt blivit som jag ville i jobbets upplösning & webbprogram. Så nu kommer jag att få göra lite mera dubbeljobb helt enkelt och inte bara utgp ifrån min egen dator och webbläsare/upplösning.

Men det ska väl gå det också. Jag hoppas detta inte kommer ta allt för lång tid för mig att pilla med men det återstår att se ! Synd att man inte är grym på sånt här egentligen, fan va enkelt och snabbt allt skulle gå och jade nog fått det så som jag velat ha det från första början istället för att ändra lite här, ändra lite där osv osv tusen ggr om.. men men !! Meddelar er när det blivit klart om ni inte upptäcker det själva :)
Nu ska jag återgå till jobbet efter min lilla kaffe & cigg paus.

Hörs säkert snart igen !!


Anonym

Hihi, jag som hade tänkt be dig om hjälp med min blogg =P


Blogg: http://millan1985.blogg.se/
Helena

Hehe, absolut.. direkt efter att jag gjort min egen så kan jag leka med din tjejen :)


Blogg: http://passioneradmedglod.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR