kaos i kroppen.

Dagen har varit helt okej även fast den börjat helt åt helvete.
Det började med att tågen var försenade, sedan blev det mer försenade och till sist inställt och där står jag, redo för första dagen på praktiken. Nervositeten stiger medans jag blir allt mer sen men till slut kom jag fram, och knappt 5minuter försent. Väl där var det jätte trevligt och det kändes väldigt bra men ändå lite oroande och annorlunda. Men jag ser verkligen fram emot detta och det kommer så super bra och bli kul.

När jag kom ut från praktiken drygt 1timme och 40minuter senare fick jag lite panik på mina gamla jeans som inte riktigt sitter bra och mest gör ont så då blev det en tripp förbi lite affärer i stan efter ett par nya. Det blev några otroligt fina och riktigt jävla sköna jeans !! Super nöjd är jag :)

När jag väl kom hem igen och nu sitter här känner jag mig så otroligt trött och skulle verkligen vilja vila och sova lite. Så såhär känner jag mig just nu; Huvudet gör ont som sjutton, det har börjat klia igen över kroppen och märkerna börjar smått komma upp till ytan, mensen bestämde sig för att titta in..igen.. och magen smärtar. Jag blir galen, varför kan jag inte få ha några bra dagar i följd och bara få njuta lite ???!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR