tröttheten och värkande fötter.

Jag tror aldrig jag har gått så här mycket på två dagar som jag nu gjort under mina första pass på praktiken. Men det har varit riktigt roligt faktiskt. Alla på avdelningen är super super. Personalen är riktigt duktiga och kunniga och det känns som jag är världens största svamp som bara suger i mig allt jag kan :)

Men det har städats, tvättat händerna x1000, ordnat mat, serverat mat, städat lite till, av och på med handskar x100, fikat, gått, gått, gått, hjälpt patienter x10000000 och spritat händerna typ hela tiden och sedan har jag gjort allt detta flera flera flera ggr och fötterna värker så otroligt mycket då man verkligen nöter avdelningsgolv ner till grunden. Snart kommer jag väl trilla ner till väningen under om jag fortsätter gå fram och tillbaka såhär :) Men tvsoffan och pingisbordet har jag även besökt.
Åh jag är verkligen hemskt dålig på att spela pingis, men kul var matchen iaf !

Jag är glad att jag fick gå hem lite tidigare igår eftersom jag hade svårt att somna och vaknade några gånger under natten. Sedan var det bara att sätta sig på sista nattbussen imorse för att åka ner till stationen och pendla en timme drygt innan man fick gå i allt regn. Men även idag fick jag sluta tidigare då personalen hade ett möte och min handledare tyckte inte jag behövde vara kvar. Hon är så snäll så :)

Och nu är jag så otroligt jävla trött att jag knappt vet vad jag heter eller vart jag bor. Men det är kul iaf att inte sitta hemma hela dagarna just nu :) Så nu funderar jag starkt på att vila eller bara ligga ner i soffan och mysa och njuta lite innan jag ska göra en tidig kväll då jag måste med sista nattbussen även imorgon & även en huvudvärk börjar komma, och även se på lite bil letandet :)  !!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR