tisdag, onsdag & torsdag

Var fulla med aktiviteter :)
Det var några otroligt roliga dagar måste jag säga.

Tisdagen bestod av att det blev en hel del plugg hela morgonen då jag gick upp med sambon halv 6. Runt 11 åkte jag iväg till kungsängen för att spendera dagen men fina ewe. Det blev en hel del prat, kaffe och skratt som alltid. Vi lagade mat och gjorde även chokladbollar. Riktigt riktigt gott blev det om jag ska vara helt ärlig :)
Sedan blev det en del tv tittande också och skit snackade flödade som aldrig förr, hehe.
När jag hade blivit körd hem så blev det en snabb middag och sedan drog vi både till järva mk och så körde babe cross några timmar medans jag sprang vid sidan om och fotade lite. Det var otroligt kul att efter flera flera månader få se honom köra. Han är så otroligt duktig. Och det ser så otroligt roligt ut men jag kommer nog aldrig i hela mitt liv kunna köra så som han gör. Jag kommer ju köra omkull och dö eller bryta alla ben i kroppen :) Sedan kom vi hem och bara var och hade en mysig hemma kväll !

Onsdagen satt jag här hemma i min ensamhet och försökte fortsätta plugget, och det gick inte allt för bra faktiskt. Sedan kom bästa Johanna över och då började plugget gå lika bra som smör smälter i solen. Då vet ni hur bra det gick :P Hon är så otroligt duktig och vet verkligen hur hon ska få mig att presetera mitt bästa. Så sjukt nöjd med allt vi gjorde den dagen. En massa kaffe blev det också för den delen. När vi kände att vi hade gjort vårat så drog vi ner till gymmet för att köra lite ben.. Det vart en tuff träning och man märkte att man varit lite lat på sista tiden. Men det var ändå så otroligt jävla skönt. Nu hoppas jag verkligen att jag kommer kunna komma igång igen. Det behövs, det märkte man på löpbandet, usch va jobbigt det, hehe.
Onsdags kvällen spenderades med att bara vara och mysa igen efter en lång dusch :)

Torsdagen vaknade jag påtok för sent för mitt eget bästa, men jag hade verkligen inte kunnat sova alls under natten och det tog väl ut sig på morgonkvisten. Så det var bara att hoppa i kläderna, ta undan lite disk och sedan cyklade jag ner till stationen och åkte iväg hemma till mina föräldrar.
Det blev en otroligt mysig dag med både mamma och lilla underbara freja. Vi gjorde klart alla uppgifter förutom mitt projektarbete och sedan njöt vi av solen och bara snackade skit. Fick även besök av en fantastisk Nicole och hennes familjs nya hund Texas. Åh va freja gillar honom. Dom lekte som aldrig förr och äntligen fick hon bitas utan att någon skrek på henne och sa fy (:
Även en lång stunds sovandes hann hon med i mitt knä när jag njöt av solen med lite kaffe. Sedan blev det hem gång, möter babe på parkeringen och vi började göra iordning lite här hemma och beställde hemtmat nere från thaien på hörnet :) Sjukt jävla gott var det !!!!
Efter lite tv tittandes och lite surfandes på varsin dator hoppade vi ner i sängen och somnade riktigt snabbt...


Så nu sitter jag hör, nästan redo för dagens sista praktikpass och jag längtar tills det är över men vill ändå inte lämna denna fantastiska plats. Vi får hoppas att det kommer bli en bra kväll :)
Lite bilder från tisdagens cross åkning och torsdagens mys med freja !!