sommartävling !!!!

Då sommaren äntligen är på ingång är det dags för en liten trevlig tävling.
Därför erbjuder jag er, här och nu, med hjälp av Ida, att vara med och tävla om fin fina smycket hos Zweets. Hon har ett parti på 50st olika smycken som hon kommer lotta ut via flera olika bloggar och självklart är jag med och låter ER få möjligheten att vinna något riktigt fint !

Jag kan med handen på hjärtat säga att det är otroligt fina smycken hon gör och jag är verkligen super nöjd med mitt armband som jag beställt av henne och det används flitigt :)
Skulle ni inte vinna eller vill ha flera smycken så titta in på hennes hemsida --> Sweets <-- eller på hennes facebooksida --> Sweets smycken <-- Både på hemsidan och facebook finns bilder, omdömen, ibland tävlingar och mycket annat... Hoppas även ni hittar erat dröm smycke !

Tävlingen håller på i 7dagar från och med NU !
Kommentera inlägget endast en gång att ni är med i tävlingen, tack !!! Sedan kommer jag att slumpa ut de tävlande som kommer skickas till sweets, som i sin tur sedan drar vinnarna...
Och kommentera bara angående tävlingen, annat kan ni skriva i ett annat inlägg, tack !!!

Stort lycka till ALLA . . .


johanna

jag vill va med! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR