shopping och värme.

Idag blev det en otroligt fin dag ute.
Den spenderade jag med mor och Freja. Vi började dagen med lite shopping och jag kom hem med otroligt fina saker från H&M. Som alltid när jag varit där, hehe :) Sedan köpte vi med oss lite mat och sedan åkte vi hem hit och bara hade det bra ute i solen. Vi njöt av maten och kaffet. Vi följde med nöje freja som jagade och åt upp myrrorna som sprang över stenplattorna, hehe. Hon bar riktigt riktigt söt när hon jagade dom och attackerade dom (:

Efter att mamsen och freja försvann blev det lite mys i solen innan sambon kom hem och satt vid min sida en stund i solen. Sedan kom vi både fram till att vi inte riktigt vill stå och laga mat utan vi åkte och käkade ute. Jag tog en jätte god ugnsgratinerad pasta med oxfile medans han tog en jätte god pizza. Så nu är vi mätta och glada här hemma ! För stunden sitter jag även och kollar runt lite på sjukdomar och olycksfall som kan hända oss alla, när, var, hur som helst. Varför jag gör detta ?! Jo för att jag ska skriva mitt projektarbete om det och än vet jag inte riktigt om vilken sjukdom det blir och därför kollar jag vilken information jag kan använda mig utav...

Imorgon säger dom nu på rapport att det kommer bli sådär väder imorrgon så då hoppas jag på att jag kan njuta lite av solen igen och kanske se om jag inte ska ta en skön lång promenad då också. Om nu inte kära Johanna kommer över och njuter av solen med mig innan hon åker ner till skåne i några dagar. Men det får vi allt se imorgon (:


.Freja för ca 2 veckor sedan.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR