h&m och andra hemsidor.

Det är fan farligt att ta en paus från plugget, från städandet eller vad man nu gör hemma på dagarna och sätta sig ner och kolla in olika klädes hemsidor. Det misstaget gjorde jag idag...IGEN... Nu kommer säkert beställningen jag verkligen vill göra bli flera meter lång och dom pengarna har jag ju inte riktigt. Men lite nya sommar kläder kommer det nog allt att bli beställda denna dag :)

Åh jag älskar verkligen att köpa/beställa nya kläder, speciellt såhär till våren och sommaren. Och nu när jag ändå kommer att få gå igenom alla lådor och garderober här hemma och ge bort/kasta/skänka bort kläder så måste man ju faktiskt få fylla ut tomrummen som blir :P
Att jag sen även håller på att bli sjuk nu så tycker jag att jag faktiskt får beställa lite extra så jag mår bättre :) Ska även se om det finns något fint som jag kan beställa till sambon !






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR