första passet.

Då kör vi !!!
Jag är rejält taggad och redo för kvällens första praktik pass. Tror det kommer bli otroligt roligt och lagom händelserik :) Men man vet ju aldrig. Patienterna kanske känner för att göra en revolt just ikväll eller kanske inte. Men har jag tur kanske det även blir lite spel eller pingis :P

Jag kommer få alla nycklar då alla dörrar självklart är låsta hej vilt och även mina arbetskläder =) Får vi se hur man kommer se ut i framtiden, hehe ! Av någon anledning ser jag väldigt mycket fram emot det här med nycklar och kläder, kanske för att då känns allt verkligen som att det är på riktigt och att jag snart faktiskt nått mitt mål !

Det kommer tyvärr inte bli någon uppdatering efter avslutat pass då jag kommer komma hem väldigt sent och mer eller mindre bara kasta mig i säng då det är ett väldigt tidigt morgonpass dagen efter som gäller för min del. Så det kommer säkert inte bli mycket sömn heller men just nu känns det okej. Återkommer säkert om det på onsdag efter att jag slutat och kommit hem igen :) Så jag kommer mer eller mindre bo på sjukhuset nu dessa 26timmar från att jag börjar idag ;) Nej gott folk, nu blir det en stadig frukost och sedan kanske man ska göra sig lite mera klar för att sedan runt halv 1 röra sig iväg till sjuka huset som en en vän till mig brukar säga :)

Tack och hej för lilla mig...





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR