dejt.

En skön söndag i solen på uteplatsen.
Vad passar då bättre än en stark kopp kaffe, kallt vatten och en pluggdejt med johanna ! Det är så söndagen ser ut här hemma just nu. Sambon är och klättrar med en vän och jag sitter och njuter av fint väder och fint sällskap :) Lite plugg får vi även gjort fast det blir en hel del prat om annat. Men man kan inte bara vara tråkig när man har fin besök ju :P

Så vi sitter här framför varsin dator, med hörlurar och annat och pluggar. Lite segt går det och man önskar att man kan göra annat också men icke. Jag har fått hjälp med en uppgift som jag inte riktigt hade grep om så nu ska väl även den bli klar snart.

Det är skönt att solen äntligen har hittat tillbaka och vill ge oss sina värmande och uppiggande strålar. Men jag ska inte säga hej än känner jag, jag tror nämligen att vi åter igen kommer att få ett bakslag på detta otroligt fina väder. Men vem vet, kanske kommer jag bli överraskad och våren/sommaren är här för att stanna nu några månader !!!!!
Vem skulle inte bli glad om det hände liksom ?!?!