timmar kvar...

Om bara några få timmar kommer den underbara lilla bollen hit.
Blir även en fika med fantastiska anki och hennes karl innan dom ska på äventyr. Så nu har jag små städat hela lägenheten för att plocka undan allt från golvet och för att det ska se lite trevligt ut när dom kommer... När det nu bli, men innan 3 sa vi iaf :)

Jag vill nu också ha en Pomeranian nu !!! Tror inte att min karl dock känner för en sådan liten söt sak, han ville ju ha en amstaff valp förut och det hade nog sett rätt roligt ut när jag skulle behöva gå ut med den som stor (: Tror dock att det hade varit han som hade fått gå ut med mig... Men nu ska jag inte leva mig bort i drömmar på en hund, för det kommer inte hända på ett tag iaf :)

Nu blir det kaffe för att sedan fixa lite i sovrummet och sedan blir det "mys" med karln innan han också försvinner för kvällen med grabbarna och gör mig till gräsänkling ! Inte för att jag direkt kommer vara det eftersom jag har lilla kiedis och sedan evelina, men ändå ! Nej nu måste jag sätta lite fart tror jag...

Vi hörs kanske ikväll annars under morgondagen !
Ha det !



sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag kommer inte ihåg faktiskt, det var så länge sen nu, haha! Har du haft en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se


Blogg: http://sannalitens.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR