tankarna.

Ja, idag är dom otroligt mycket snällare och lugnare.
Det är inte alls liks förvirrande och jobbigt !! Vilket är otroligt skönt och jag känner mig lite gladare och piggare idag än igår. Jag fick tag i några igår kväll och rede ut dom rätt fort och smärtfritt både med mig själv och att prata av mig med en trött men lyhörd sambo. Känns skönt att bara kunna reda ut mina frågetecken med honom och han har en otroligt bra tendens till att få mig att se med andra ögon på skolan, framtiden och det som oroar mig. Han ger alltid världens bästa pepp och min kärlek till honom är oerhört stor och ändlös !!

Sedan gav min lärare mig också otroligt bra självförtroende när hon nu rättat mina uppgifter och gett mig en liten chans till ett mvg i kursen, om jag bara skriver några rader om en sak till. Det känns otroligt skönt. Jag hade lite oroliga fjärilar i magen angående just den kursen för det kändes som att jag tappade lite av att vara i thailand och så, men nu jävlar !!

Så nu efter sista tvättmaskinen, hälla upp den nygjorda müslin i sin burk så ska jag sätta mig ned och göra mvg uppgiften på bästa sätt så får vi se vad som händer :)
Sedan hoppas jag min bok kommer idag då den inte kom igår, annars får jag börja titta lite på uppgifterna ändå. Hur ser eran dag ut?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR