tankar.

Det finns mycket sånt här just nu !
Men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som får mig att tänka så mycket. Och jag vet inte hur jag ska få bort dom heller. Vad mina tankar handlar om är också ett jävla mysterium. Det går inte riktigt att få klarhet i all röra men det är mycket om framtiden, skolan och mina nära och kära runt omkring mig.

Även fast mina tankar kan spinna iväg så känns det inte som att jag är på väg ner med dom denna gång. Det känns som att det finns för mycket just nu som håller mig kvar på ytan och inte låter mig sjunka. Alla kan vi ha våra dåliga dagar och våra motgångar men jag har när huvudet och tankarna bara snurrar och du inte riktigt kan få tag i en tanke eller fundering tillräckligt länge för att förstå varför den finns där.

Så egentligen borde jag ge upp och se vad som händer, men det är skönt att skriva av sig lite och sluta tänka just nu och det är nog så det kommer få bli, sysselsättningarna kommer avlösa varandra och när morgonen gryr igen så hoppas jag allt kommer vara borta !!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR