Sovmorgon och kaffe.

Fan jag har inte direkt sovit gott men vi har sovit länge.
Dock hade sambon tagit min underbara kudde inatt och jag bråkade med den andra kudden halva natten känns det som. Men kul att han iaf fick sova bra !?!?!! Önskar jag också hade fått det.

Fast jag ska inte klaga, skruvstädet är borta och huvudet är bra igen !!! (:
Igår hände det inte mycket utan vi var hemma, åt en fantastisk middag, kollade på tv och bara var. Det var faktsitk skönt men idag hoppas jag att vi kommer ibåg en stund och kanske träffar lite folk. Men planerna får smidas under dagen senare för nu ska jag ta första klunken kaffe för idag och det är den bästa stunden på hela dagen ...

Jag hoppas alla har sovit gott och mår bra idag, som jag :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR