Skolmötet.

Igår hade jag ett möte på skolan med min lärare.
Det var ett bra möte och det var skönt att äntligen få ett ansikte på personen som rättar alla mina uppgifter på andra sidan av min dator och internet. Tror hon tyckte samma sak !
Hon var även snäll och gav mig otroligt mycket bra feedback på allt jag gjort under denna utbildning, vilket känns riktigt skönt att höra. För jag har verkligen slittit med en del uppgifter.

Hon sa även något som verkligen gjorde min dag och fick mig att sträcka lite på ryggen, jag är tydligen i toppen på alla kurser och lite bättre ! Det är alltid kul att höra, men även känns det som att jag nu inte kan göra henne besviken med mina uppgifter och därför känns det som att hon satte stor press på mig.

Vi sätta även lite tidsramar för en del uppgifter och det gjorde att jag nu hela förmiddagen idag har gjort om och gjort en hel uppgift som verkligen har tagit musten ur mig. Men jag börjar närma mig slutet och sitter nu och "möblerar om" lite i all text. Lite skönt är det dock att veta på ett ungefär hur många dagar jag har på mig för alla kurser men det känns även som att det är otroligt kort tid och om 11uppgifter + en praktik och sedan är jag färdigutbildad... Längtar till"cermonin" med diplom och betygsutdelning och fikan med alla som klarade utbilden och alla fantastiska lärare. Då vet jag att jag äntligen kan slappna av lite och bara njuta i sommar, om jag inte jobbar det vill säga :)

Lycka !


Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: ja, eller hur! :D Hon Emma som har gjort min design är sjukt duktig! Ja, det är mera jag ^^

Detsamma, idag blire att övningsköra lite, kolla/söka jobb, plocka upp på mitt rum, själv då?


Blogg: http://pinkpiercings.blogg.se/
Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: jo, det blir jobbigt att inte vila från städandet :O vad ska du plugga? :P


Blogg: http://pinkpiercings.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR