Övernattningsgäst...

Igår var det en grym kväll på pg med antes fantastiska musik !
Vi började med en middag på pizzerian och drog sedan vidare till pg för att njuta av god öl, musik och vänners sällskap. Mot slutet av kvällen kom även en go och glad evelina ut till jakan och drack en massa öl med oss på mp.
Allt som allt var det en bra kväll och det knöts en början på ny vänskap.. Så det var en härlig kväll.

Nattbussen hem gick fort och en glad evelina satt med oss och skulle gästa våran soffa för natten.
Halv gott till gott verkade det som att hon ändå sov på soffan och vi började dagen alla tre med att dricka lite kaffe, halv kolla på tv och bara snacka en massa skit. Sedan dukade vi vid halv 2 upp en frukost buffe och njöt av lite välbehövd mat i magen.
Några timmar senare åkte hon hemåt och efter det har det blivit tvättstugan för min och sambons del. Men jag klagar verkligen inte, det är bara mys när ewe är här och hon är en galen tjej på ett positivt sätt såklart ! All kärlek till henne....

Ikväll blir det lugnt och tidigt då klockan ringer strax efter 5imorgon för oss.. Kanske att jag kommer upp snabbt så sambon kan få lite kaffe i sig innan han drar till jobbet. För min del blir det att fixa lite här hemma, träna och fika med johanna och kanske även en sväng in till jakan med henne, vi får se.
Imorgon blir det iaf inte något direkt plugg då jag väntar på en bok som kommer imorgon eller på tisdag så jag tänkte göra rent hus här hemma, kanske gå igenom garderoben också och sedan se om jag inte kan komma på något roligt att göra på kvällen då jag även blir gräsänka för några timmar (:
Men vi återkommer nog till det imorgon igen.

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra helg, för det har lilla jag !
over and out . . .





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR