onsdagens träning.

Idag blev det en skön uppvärmning på cykeln med johanna, men redan efter 6-7minuter började jag känna av mitt onda knä så det blev inte en jätte lång uppvärmning denna gång ! I måndags tränade jag ju bara ben, rumpa och mage så idag körde jag faktiskt hela kroppen ! Det känns riktigt riktigt skönt :)

Pratade även med fantastiska Camilla om personlig träning/personligt träningsschema och när pengarna finns kommer jag nog att prata med henne igen så vi kan sätta oss ner och prata om vad mina mål är och hur vi ska uppnå dom och se vilken typ av träning hon vill ge mig. Även alla hennes tips och råd kommer vara guldvärda. Hon är verkligen så otroligt bra och det känns skönt att man alltid kan gå till henne och att hon tar sig den tiden hon gör för att ge värdefulla tips och råd om ALLT !!!

Så fredagens träning kommer nog få bli en överkropps dag. Får se lite vad jag vi kan hitta på, jag och johanna. Men det kommer bli en halv lugn träning då det är roligheter hela helgen och jag kan inte gå värk eller liknande för något jag gjort på gymmet, även fast jag verkar klara mig utan allt som har med träningsvärk att göra just nu. Men ändå :) Efter den träningen blir det nog lite solning också och koppla av lite extra mycket med johanna. Så otroligt skönt att sola (:

Nu blir det dock åter ner med näsan i alla skoluppgifter !!


sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Njaa.. skola och sånt typ! :) Tränar du något särskilt? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se


Blogg: http://sannalitens.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR