oj oj oj..

Nu har jag verkligen legat efter lite här på sidan !

Ihelgen blev det dock ingen hundvakt då den lilla söta saken fick åka hem till ankis mamma eftersom hon bodde närmast och lilla sötnosen hade kräkts hela natten. Men det är bara att gilla läget och sedan se fram emot en annan helg då jag kan få ha honom då denna rann ut i sanden.
Så lördagen spenderade jag med Evelina, vin, skratt och skitsnack.. För att sedan komma på att vi ville ut och träffa lite folk, lite vänner till henne. Vi hamnade då på mp som så många ggr förr och även om det var lite folk så var det en otroligt bra kväll !
Fan ewe är en underbar vän och hon kan alltid få mig att skratta och må bra ! (:

Söndagen låg jag förstörd i flera flera timmar och bara segade i soffan till min sambos stora glädje !!!! Han är alltid den som oftast alltid är bakis och mår skit i detta hushåll men av någon konstig anledning så mådde han skit bra och jag var helt sänkt.. Så han var inte jätte snäll mot mig och gav tillbaka då jag ALLTID retar honom och jävlas med honom när han är bakis. Fan va jobbigt det var så jag kanske ska börja bli lite snäll mot honom, ska överväga det till nästa gång :)

Sedan blev det konstigt nog måndag efter flera sköna timmar i soffan och sängen och då körde finaste ner mig till gymmet när han åkte till jobbet och där var jag i drygt en timme. Folk har tydligen börjat komma dit nu också vid 6, var skönare när man typ var ensam där.. men när klockan närmade sig sju så drog jag mig ner till konsum och hängde på deras dörrar. Sedan köpte jag lite frukost och började vandringen hemåt ! Blev ett långt skönt bad och sedan en ordentligt frukost.
Efter några timmar så kom även johanna över och hon fick mig verkligen att ta tag i skoluppgifterna och vi gjorde nästan 3hela uppgifter. Jag är så otroligt glad över att hon kom över och hjälpte mig, jag tror verkligen att jag ibland kan behöva henne här för det är då som farten kommer och allt går så mycket lättare. Eller så behöver jag kanske bara någon att prata med och bolla idéer med. Men nu är det bara 1uppgift kvar i denna kurs och sedan återstår det bara 6st och en 4veckors praktik. Sen är jag klar och färdigutbildad undersköterska :D !!!!!!!!!

Sen blev det ju tisdag och dagens dag..
Jag fick en fin sovmorgon av sambon min och efter det hände inte mkt i drygt en timme för att sedan stressa mig iväg ner till stationen för att möta johanna. Vi skulle in till stan tänkte vi. Det blev en fin dag i solen och vi började hela stan vandringen med varsin glass och hälsade våren välkommen. Det blev lite shopping för hennes del och efter några timmar hamnade vi på ett kafé. Kaffelatte och chailatte beställde vi in och pratet flödade i timmar och när vi både kände att det var nog så drog vi oss hemåt. Vi möte även då upp min älskade och hade sällskap med honom hem !

Nu är det AIK-HV71 matchen som gäller för hela slanten...
Vad hejar ni på mina vänner ?!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR