Ikea, mamma, träning och ensamhet.

Idag hade jag en helt underbar dag med min älskade mamma på ikea.
Det blev shopping, lunch & kaffe och en otroligt massa prat och skratt. Det är verkligen så otroligt skönt och roligt att vara med älskade mamma. Jag har verkligen världens bästa mamma. Jag är henne evigt tacksam för allt stöd och pepp och all den kärlek hon ger mig!!

Då jag köpte ett nytt bord till vardagsrummet åt oss så tänkte jag att jag skulle skruva ihop det innan min fina kom hem... Men det var ju lättare sagt en gjort, så när karln kom hem så satte vi ihop bordet tillsammans och det är otroligt bra. Är riktigt nöjd med mitt inköp (:

Efter pizzan som vi gjorde och åt till middag så blev att gå ner till gymmet för att träna med johanna. Åh helvete va jobbigt det var idag.. Fan varje muskel kändes tusen ggr mer än vanligt. Men fan va skönt det var ! Synd bara att det var så otrolig många på gymmet ikväll, så vi kommer nog fortsätta gå på morgonen eller tidig förmiddag. Det är då det är som skönast och minst folk.

Efter träningen handlade jag lite och kom hem till ett tyst och mörkt hem. Sambon är ju och klättrar idag och jag hoppas verkligen att han har det bra och att det är kul. För en gångsskull får även han klättra lite också och inte bara säkra hela tiden. Men klart, det är tomt, tyst och ensamt här just nu men jag har lite annat mys för mig så jag klagar inte än. Bara jag inte får sova ensam ikväll men det tror jag inte (: Sekundrarna efter publiceringen av inlägget så får jag reda på att han är på väg hem igen, jippi :p  !!! Så nu sitter jag här och myser framför tv och bara har det bra medan jag väntar.

Men nu ska jag kolla lite på en unge i minuten som gick i måndags och sedan kanske det blir sängen för min del. Hoppas ni haft en bra onsdags kväll och att ni får sova så gott !!


Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: kul att du är med och tävlar om en länk på min blogg :D du får lämna fler kommentarer, större chans att vinna då ;) Avslutas kl 13.00 imorgon med en ny tävling (samma som idag) :)



allt bra? :D


Blogg: http://pinkpiercings.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR