God morgon.

Sitter här med en varm rykande kopp kaffe och tittar ut på snön som yr utanför fönstret. Fan va skönt det är att sitta upp krypt i soffan i en varm och gosig morgonrock just nu :)

Den stora planen för dagen går att beskriva med ett ord; PLUGG ! Det går lite sakta igen men om jag bara kan hitta tillbaka till formen jag hade igår så ska jag nog kunna bli klar med några flera uppgifter och jag hoppas verkligen psykiatri kursen inte blir allt för jobbig. Vill inte sitta med ett ton uppgifter kvar när väl praktiken börjar igen, vart den nu blir. Det blir en överraskning för mig !
Så kanske att man ska börja plugga redan nu så man blir klar någon gång idag och inte behöver använda hela kvällen också. Det är ju mys fredag idag och då vill man inte sitta framför en dator med tråkiga uppgifter.

Åh jag längtar så till imorgon.. Men vi återkommer till det senare.
Dags för mera kaffe och starta plugget nu så !!

Hopas ni alal sovit gott. Det var en okej natt för mig, vaknade någon gång men behövde inte vänta länge för att få somna om igen, tack o lov !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR