Fredag, äntligen.

Liten sovmorgon och ingen träning för min del idag.
Det känns faktsikt skönt och plugget har idag gått lite framåt. Även fast det är mycket kvar på denna uppgift men det känns som att jag kan  koppla av och njuta som sjutton denna helg nu :)

Ikväll blir det en mys kväll med god mat och kanske en film under kvällen med babe. Under morgon dagen kommer vi att åka ut til norrtälje för att fira svägerskan som fyllt år och vara med på hennes fest. Det kommer bli grymt.
Så söndagen blir att sova och sedan komma hem och bara dyka ner i sängen igen.
Så troligtvis kommer det inte bli mycket skrivandes under denna helg men under dagen och kvällen nu kommer jag nog skriva av mig en hel del (:

Nu ska det bli kaffe och cigg.
Hur ser eran helg ut?


sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag vet inte riktigt :) Ikväll ska jag jobba iallafall. Vad brukar du göra under påsken? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se


Blogg: http://sannalitens.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR