Back on track.

Efter frukosten blir det att äntligen kommer ner och iväg till gymmet igen.
Dels för att skriva på nya papper, betala nytt år på kortet och aktivera det igen. Förhoppningsvis ska jag få lite hjälp med att göra om tränings schemat lite så jag kommer närmare målen kanske.
Sedan kanske jag äntligen tar mig mer ordentligt i kragen och verkligen drar nytta av deras otroliga kunskap och gör det jag ska göra och inte bara går till gymmet en dag i veckan... Då kommer jag aldrig klara målen, men eftersom man blivit ett år äldre kanske man klarar det (:


Sen kanske även klättringen kan få komma upp till ytan igen! Nu är vi ändå en person till också, vilket är riktigt roligt så nu måste lilla jag verkligen ta mig i kragen om jag ska klara alla mål här också inför sommaren. Nu är selen iaf beställd och kommer snart, sedan är det bara att försöka tämja höjdrädslan och klättra på (: Så svårt ska det väl ändå inte vara... Eller jag kanske inte ska säga allt för mycket!!!

Men det ska bli skönt ... Ser fram emot att ta tag i allt och lyckas denna gång !

Så nu KÖR VI !!!!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR