usch och fy !

Det är nu man inser hur jävla lat man är (igen och igen och igen, många gånger jag insett det nu) och inte fan har jag gjort något åt saken. Kanske dags nu. Återstår väl att se :) Dock så har sambon nu även kommit igång igen med sin träning så nu känner man sig mera rutten men jag får fan inte arslet ur vagnen, tummen ur röven eller vad ni nu vill. Usch jag avskyr verkligen en hel del med detta men fan motivationen efter nån gång på gymmet infinner sig inte och jag vet inte vad jag ska göra. Så det slutar alltid med att det går någon månad mellan träningstillfällerna och det får en att känna sig sämre och dåligare och då går det bara mer tid imellan. usch och fy !!!
Men fan, varför kan man inte bara tycka att det är kul igen med träning och att man ser fram emot en dag/kväll på gymmet ? Varför kan jag inte bara göra det ? Nej nu blev jag verkligen bara arg och irriterad över detta även fast jag är så otroligt glad över skolan..

För några sekunder sedan åt jag även upp en otrolig god middag som jag gjorde på lite måfå medans karln var och tränade. Ser kanske inte så gott ut på bilden men faaan va gott det var :) Nudlar med kyckling i ost&skink sås och mycket vitlök, chili och lime, även lite grönpeppar och fin riven ost över!! Riktigt riktigt gott blev det och starkt. . .  En slutpumpad karl godkände den väldigt mycket så då är maten god :P Nu är vi mätta och glada så det får nog bli lite mys nu och kanske lite film för sedan ska jag sova och jobba 08-20 hela helgen (:


Hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR