En härlig torsdag !

Idag har jag verkligen sysselsatt mig kan jag ju säga.
Efter att projektarbetet skickades in (som ännu inte är rätt tyvärr) blev det till att diska lite och sedan tvätta lite, egentligen bara för att få något att göra :)
Sedan cyklade jag över till johanna och hennes syster jossan och vi drack kaffe medans vi åt en tonfisksallad som vi enkelt och snabbt kastade ihop, riktigt gott blev det !
Sedan började vi att måla i vardagsrummet, vi skulle bara enkelt snygga till det med att måla över en ful bård, men efter ett tag visade det sig att den inte riktigt var fast limmad ordentligt och svordomar flög över hela rummet när vi rev loss tapeten. Så vi hade målat halva rummets bård och sedan började vi riva skiten istället och det gjorde vi tills jag åkte hem.

Så imorgon kl07 ska jag åter befinna mig i deras lägenhet och äta en frukost, dricka lite kaffe och sedan ska vi fortsätta med vardagsrummet sammtidigt som vi ska måla en vägg i köket. Plus att det samtidigt kommer springa runt två knäppa katter i lägenheten som kommer bli galna under tiden dom kommer få vara instängda i badrummet (: Så det kommer bli en dag full av roliga saker och säkert en hel del skratt eftersom dessa få timmar idag va riktigt roliga och jag ser fram emot att få stå i köket med en kaffekopp i handen och en roller i andra och måla en vägg!
Åh jag bara längtar tills vårat stambyte är klart så man kan få göra om här också :P

Men nu ser jag fram emot den otroligt goda middagen som sambon har lagat och som står framför mig på vardagsrums bordet med den kalla lättölen... mums !!!


Fläskytterfilé med chilimarinad, klyftpotatis och lite salsa sås :) lovely !!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR