Undersköterska/skötare

Äntligen !!
Idag tar jag min examen efter 15månaders plugg till undersköterska / mentalskötare.

 

Jag kommer att via papper kunna titullera mig som undersköterska efter kl14:00 idag :)

Det är så otroligt skönt att man äntligen får se vad man har kämpat så hårt för och att det verkligen har varit för något bra och att det kommer ge mig så otroligt mycket mera. För det tror jag verkligen detta kommer göra ! Jag är så otroligt glad att jag gjorde detta och att jag efter mycket kom in och verkligen golvade mig själv och familjen med hur otroligt bra jag presterat. Jag är så otroligt stolt över mig själv och nu ser jag bara fram emot att få komma ut och jobba. Under sommaren kommer jag jobba som vårdare på ett gruppboende och samtidigt söka jobb och förhoppningsvis så kommer jag hitta mitt dröm jobb och/eller hitta vägen in på förlossningen och låta drömmen förverkligas (:

Ska bli spännande att se hur slutbetygen ser ut och alla andra papper för den delen :)
Nu kööööör vi !!!!!!!!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR