tisdagen...

...började med att jag fick sov ut av min älskade och det tackar jag honom otroligt mycket för. Det har varit en väldigt jobbig natt för mig då jag inte kunnat sova mer än max 1-1½timme åt gången, vrider och vänder på mig, svettas och fryser om vart annat. Så tack babe igen att jag fick vara på morgonen !

Idag kan jag inte påstå att jag ska göra mycket, även fast jag önskar att tiden fanns för det. Det skulle verkligen behövas både städas, tvättas och lite annat här hemma. Men det får bli en annan dag eller morgon kanske jag ska säga. Nu idag blir det bara att försöka skriva klart min absolut sista skoluppgift så snabbt men ändå så bra som möjligt. Tankarna och ideerna bara flyger fram just nu och jag märker att detta kommer nog inte bli på max 5sidor om jag inte kortar ner det rejält...Men det kommer nog bli hur bra som helst sen (: Jag längtar verkligen tills detta är klart och jag kan få njuta av att 15månaders utbildning äntligen är färdig och att jag med hjärtat på handen kan säga att jag har gjort helt helt helt rätt val för mig själv ! Jag kan ju säga det nu också men det blir nog bättre när skolan väl är slut :P

Så nu ska jag göra mig en kopp te då halsen fortfarande är lite svullen och sedan blir det till att skriva skriva skriva på... Tänk va tiden kan gå fort när man har roligt :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR