tiden försvinner. . .

Av någon anledning har tiden verkligen gått otroligt fort nu på morgonen.
Jag förstår inte alls vart all tid har gått till heller. Jag tyckte att det var nyss jag käkade frukost, men tydligen inte då jag gjorde det runt kl8. Efter det så fixade jag lite i köket och bara väntat på att klockan ska bli 9 så jag kan ringa och beställa hem mitt betyg från stockholm stad. Vilket nu också är gjort och jag hoppas det kommer snart :) Men man vet ju aldrig med stockholm.

Funderar också på om jag ska dra mig mot centrum för att köpa lite grejer på apoteket innan jag börjar, så jag har det gjort eller om jag ska ta det imorgon när jag har mera tid. . . tror det blir imorgon faktiskt.
Åh när det är så här fint väder så önskar jag att jag kunde få vara ledig, ligga i gräset eller vid poolen och bara njuta av värmen och lugnet istället för att mer eller mindre sitta inne och bara vara på jobbet. Det är ju inte jätte kul men ibland så måste man ju tyvärr. Men jag hoppas att även denna dag kommer vara okej och rolig. Det blev ju ändå en rolig och trevlig dag/kväll igår med skratt och pyssel :)

Idag blir det även att gå till jobbet i det fina vädret tror jag !!!
Bli av med lite av frukosten också kanske ;)

 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR