The queen (:

För att jag är bäst !!!
Nu har jag inget mer att göra i skolan och projektarbetet blev så otroligt mycket bättre än vad jag trodde. Fick ett mvg på det och det gjorde att hela den kursen slutade i ett mvg ! Så under dessa tre terminer har jag fått totalt 8st mvg och 3st vg totalt i alla kurser. Det känns gryyymt bra !
Nu ska vi bara se vad jag ska göra med tiden så jag nu fått, visst, jag ska jobba i 6veckor nu, men sen da :) Kommer bli att leta jobb under sommaren och sedan se fram emot att börja köra igen med sambon, eller inte :p Vill helst inte köra alls men nu måste jag ju enligt allt o alla så det är bara att bita ihop, hehe.
Men det känns skönt att skolan är slut och att jag faktiskt fått så otroligt bra betyg och gjort så himla bra ifrån mig. Så det blir examen på torsdag, lagom innan midsommar tycker jag !!!!

Åh jag längtar till torsdag, sedan midsommar och sommaren för att sedan bara tutta och köra som undersköterska !!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR