tänker på er.

Fantastiska Linda & Alex ligger just nu för 3e-4e dygnet på BB stockholm och tittar in i väggen.
Tydligen räckte det inte med att Linda skulle få foglossning tidigt i graviditeten utan nu ska hon även få havandeskapsförgiftning. Tycker verkligen synd om dig gumman ! Jag kan inte tänka mig hur tråigt och jobbigt ni har det just nu och jag lider med er så mycket jag kan och jag tänker så otroligt mycket på er ska ni veta !! Men allting kommer gå så bra så bra. Tiden kommer gå fort och problemen kommer bli lättare snart...peppar, peppar !!

Jag hoppas ni får komma hem snart, med eller utan dottern (:
När dagen sedan kommer, vilket är inom en månads tid nu, att er förlossning kommer att gå bra och att eran flicka kommer ut enkelt och utan problem för att möta all eran kärlek med ett leende på läpparna. Själv ser jag verkligen fram emot att få träffa henne (även er såklart) när hon kommer och bara mysa lite :) Kommer bli många resor fram och tillbaka till dom efter att dom kommit hem och gjort sig hemmastadga. Dels för att få vara med det lilla miraklet men även för att jag lovat att jag ska hjälpa dom, när, var, och hur som helst (om och med det jag kan) och även bara få låta dom vara lite "ensamma" tillsammans.

Även fast denna graviditet inte rör mig egentligen som min sambo så fint sa så kan jag inte mer än glädjas tusen och tusen gånger om när det kommer till kritan eftersom det är min finaste, ädlaste & bästa vän alex som ska bli far. Åh vilken far han kommer bli. Inte för att Linda inte kommer bli en fantastisk mamma, men lillan kommer verkligen ha två av världens bästa föräldrar och jag längtar efter att bli "faster" och bara hålla om den lilla !!! Och om jag nu längtar så otroligt mycket, både efter henne och för eran skull... kan jag inte förstå och vill inte veta hur mycket ni två verkligen längtar efter eran lilla flicka ! Men snart är eran stora dag inne (:






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR