Shopping :)

Idag var den en ledig dag för mig och en ordentlig sovmorgon :)
Det var så otroligt skönt att bara få ligga i sängen och jag vet inte alls när eller hur jag kom upp men till soffan kom jag och inte mycket längre än så på iaf någon timme. Runt 13tiden åkte jag iaf till jakan och spenderade 2timmar med att bara gå igenom rean på H&M, köpte rosé på bolaget och en liten liten present till sambon som fyller år imorgon :) Även liet jordgubbar fick följa med hem :)

Hitade inte det jag var ute efter på h&m tråkigt nog men hittade två längre linnen, ett på rean också så det fick iaf följa med mig hem :) Men jag ska snart besöka en större h&m butik med mor min så kanske att jag hittar klänningen jag var ute efter idag. Men det återstår att se, hehe.
Detta kom jag hem med iaf :) Dock tycker jag inte bilderna ger exakt rätt färg känsla men kanske att ni förstår ändå:P


Och nej, det är ju inte alls varmt ute på altanen idag...svetten bara rinner =)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR