Nu ger jag upp

Usch vad jag måste bli bättre att tvätta innan det blir såhär mkt kläder....

Det har blivit en maskin sängkläder, en maskin handdukar, en maskin bordstabletter + duk och sedan 12maskiner av mina kläder. Hur gick det till liksom.. Dock så har 7 maskiner av dessa varit kläder som tvättas ensamma för förta gången eller mer ömtåliga som jag valt att tvätta styck vis.. Så om man tänker på det så kanske det inte är så mycket tvätt ändå :p Fast jo, det är mycket tvätt för lilla mig !!!

Nu rullar iaf de sista två maskinerna på slutminutrarna och jag får äntligen pusta ut, sätta mig ute lite och bara invänta Johanna och Jossan. Får se vad vi kan hitta på för roligt idag da, hehe :) Sedan blir det även tårtbakning innan älsklingen kommer hem (:





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR