Kort om midsommar !

Då var midsommar firandet över och bakis dagen börjar ordna upp sig här hemma (:
Eller jag hoppas iaf att karln blir av med bakis känslan helt snart. Själv mår jag otroligt bra. Dagen och kvällen igår var bra och rolig. Det blev en god sill lunch med fint folk hos svärmor under förmiddagen, det blev även bad i poolen (dock inte för mig) och sedan efter lite undanplockning så kom några vänner över och en otroligt god och mysig middag blev av.

Det blev en del rosé och en massa dans från karln som fick oss att skratta otroligt mycket. Efter att vi fick lite smak för att dansa så blev det till att åka till lokala dansstället och ta några öl och umgås lite. Det blev ändå en tidig hemgång för oss och vi sov ut rätt länge och har legat och myst i soffan hela dagen. Nu börjar dock magen göra sig påmind om att det är dags för middag så det ska jag gå och ordna nu :)

Hoppas ni alla hade en bra och trevlig midsommar.

Lite midsommar fin i håret var jag också :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR