måndag hela dagen.

Tyvärr är det måndag igen och helgens lediga dagar och avkoppling är slut och allvaret börjar igen.
Börjar inte förens kl12 och kör till typ 21. Ett rätt så skönt och trevligt pass med andra ord, även fast jag kommer vara riktigt trött när jag kommer hem igen om jag känner mig själv rätt :) Jag har ju ändå varit uppe, eller upp och upp, vaken iaf sedan 05:30 och uppe runt 06:40. Sedan dess har det blivit lite kaffe, två cigg och sedan blev det till att städa köket, ställa blommorna i vattenbad, plocka undan i vardagsrummet och i sovrummet. Plockade även bort lite ute på altanen och vattnade ute blommorna också. Även plockat "undan" i plånboken och betalat räkningar och så har jag även hunnit med (:

Så än sålänge har det varit en rätt produktiv dag och mer kommer det säkert bli. Men nu ska jag se om jag inte kan komma på vad sjutton man ska ha på sig, inte för varmt, inte för kallt till kvällen... hatar sånt här :p
Men något kommer jag säkert på, hehe. Detta kommer nog bli en bra dag på jobbet, vi hoppas på det iaf.

Hoppas ni alla får en bra dag idag, vad ni nu ska göra :)
Vad har ni för planer ?!


toves träningsblogg

jaha men gud vad bra :) lägg gärna till på bloglovin så ser du mina senaste uppdateringar :)


Blogg: http://tovestraningsblogg.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR