jobbhelgen.

Den här helgen har varit rolig men ändå bara lagom rolig.
Den har egentligen bara bestått av 2saker, jobb och sömn. Jag har kört två styckna 12timmars pass och sovit lagom bra båda nätterna så jag har varit otroligt otroligt trött. Det har inte varit allt för mycket som hänt på jobbet under helgen eftersom det har varit sådant riktigt jävla skit väder. Men jag hoppas att mina två pass nu imorgon och på onsdag kommer blir lite mera fart i :) Men det tror jag faktiskt. Det är ju en vanlig vecka så :)

Hade en ledig dag idag och jag njöt verkligen av det på bästa sätt. Jag fick överrasknings besökt på en fika av mamma och underbara freja. Det vart mycket lek och spring med hunden och mitt kaffe kanske inte blev det bästa (jag har börjat göra riktigt dåligt kaffe när jag inte är ensam, icke bra) men det ordnade sig med lite snabb kaffe :) Sedan pratade vi lite och bara var. Jag fick även en otroligt fin&skön klänning av mamma som jag funderar på att ha på mig på min stora dag på torsdag !!

Efter det blev det till att möta johanna för ett pass på gymmet. Otroligt va skönt det var att bara få röra på sig och verkligen träna. Även fast jag nog gjorde lite övningar som säkert inte kommer vara bra för mig imorgon så var det skönt just då, hehe. Men det blev ett riktigt bra pass och det ska bli skönt att få göra ett till på onsdag efter jobbet ! Känns faktiskt bra igen med träningen, hehe, men vi får väl se hur länge det håller i sig denna gång.. peppar peppar....

Men nu ska jag njuta lite av kvällen och sedan sova då jag börjar 07:30 imorgon..
Sov gott alla och hoppas ni hade en bra och rolig helg !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR