Jaaaaaaa !!!

Jag fick mitt efterlängtade MVG i betyg i psykiatri kursen !!!!
Helt f*cking j*vla underbart . . . .
Det känns så otroligt skönt och jag är så fruktansvärt nöjd och glad just nu :)
Nu återstår det att se vad jag får på projektarbetet och kursen; rehabilitering & habilitering då jag under morgondagen kommer kunna skicka in arbetet och sedan är jag FRI *host & harkel* sedan är jag klar menade jag ju (: Så efter imorgon ska jag bara VILA och sedan blir det jobb hela lördag och hela söndag.

Synd att ni inte kunnat se mitt stora leende jag haft sedan jag fick mailet av min lärare men STORT har det varit, det kan jag lova !!! Nu ska jag sysselsätta mig med något roligt, vet inte vad än men ändå, så ha en bra kväll alla !!


toves träningsblogg

Hej!

Men gud vad kul att höra, man kan ju inte se vilka som följer ens blogg.



Jag kommer skriva ett inlägg och besvara på din fråga. Så håll utkik :)


Blogg: http://tovestraningsblogg.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR