hemsk fredag.

Det var verkligen inte roligt att vakna imorse.
Först var jag så otroligt trött och ville verkligen bara kryper ner under täcket igen och det gjorde jag så fort sambon hade stängt dörren. Hade sovit dåligt och kräkts nån gång under natten och bara vänt och vridigt på mig.. Strax efter 6 känner jag hur det bubblar och vänder och vrider sig i magen på mig och innan jag visste ordet av det så fick jag springa till toaletten och efter halv 7 fick jag allt bosätta mig där för att kräkningarna kom en efter en efter en. När jag inte orkade mera och svettade ssom en gris spolade jag av mig med kallt vatten och kröp ner i sängen igen.

Vaknade drygt en timme senare och mådde bra, gjorde iordning en kompp kaffe, tog en klunk och sprang till toaletten och kräktes. Villa en kvart, drack vatten, villade, kräktes, drack vatten, villade, vatten, vatten, testade lite kaffe, villade, kräktes, vatten, vatten och åter vatten som jag fick order om av sambon och sedan orkade jag inte hålla på sådär längre så jag började små tvätta lite för att aktivera min matta kropp och för att inte bara ligga ner och bli knäpp och rastlös.


Senaste kräkningen var kl11:27 och jag hoppas verkligen att detta kommer hålla i sig nu och att jag slipper sådana här dagar igen. Jag skulle ju även ha infunnit mig på jobbet kl13 idag men det var ju ingen ide alls kände jag att ens försöka jobba. Nu har även en huvudvärk kommit och jag tror det är dagas att ligga ner lite i soffan, halv plugga och hoppas på att huvuvärken försvinner med allt vatten jag kommer få i mig under några timmar nu (:

Hoppas ni har det bättre än jag idag !!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR