helvetes tisdagen bara fortsätter...

tyckte att dagens värsta händelse var förbi då jag insåg att under förra veckan tillkom det 5st jävla skit uppgifter i skolan och att jag på fredag inte längre kommer bli klar och färdigutbildad eftersom jag nu måste jag FLERA jävla uppgifter inte bara brottas med projektarbetet...
Men icke, det slutade ju inte bara där....

Utan mitt under middagen ..som var otroligt jävla god btw.. kände hur det började pirra och strama lite på väntser sida av överläppen. Tänkte väl inte så mycket på det utan nämde i förbi farten till sambon att det känns som att det domnar lite och att det är som när tandläkaren har bedövat dig och det sitter kvar på hemfärden. Typ så kändes det och det blev bara mer och mer jobbigt. Tillslut känner jag hur en "knöl" börjar komma till och det ömmar mera. Då var svullnaden ett faktum och fläskläppen finns nu där så fint över halva överläppen. Det pirrar fortfarande och jag i halv panik som alltid när något händer ringer min älskade mor så börjar vi komma in på allergisk reaktion. Och detta är andra misstanken på det på bara några dagar och jag vet inte alls vad jag ska göra.

Nu ca en timme efter samtalet med både mor och vårdguiden känns det som att den är på väg nere och sambon säger att jag inte är lika röd som jag var tidigare och det varken pirrar eller stramar åt lika mycket som tidigare när den kom. Och jag vet fan inte vad det är den här gången...
Va fan ska man göra. Kändes lagom roligt att behöva åka till danderyd där dom kanske inte gör mer än tar betalt och skickar hem mig med några tabletter då närakuten i jakobsberg bara tar emot tidsbokade patienter. Så det blir väl att så fort jag kan imorgon ringa och boka en tid hos min nya läkare nere på vårdcentralen, ta med mig listan på vad som var i middagen idag och även dra upp mina nässelutslag som jag får när jag äter nötter och som jag tror är en nötallergi reaktion och se om han inte kan skriva den där jävla remissen så jag får göra ett allergi test mot födoämnen !
Men för stunden är det fan inte kul att läppen bara svullnar upp av ingen anledning och bara jävlas och håller på. Jag vill fan inte vara allergisk mot något och jag kommer bli otroligt besviken om min kropp känner att
"nej nu jävlar ska vi gå och bli allergiska mog något såhär på äldre dar".

Nej fy fan och tvi säger jag bara nu !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR