finbesök.

Under dagen igår satt jag och svor över mitt projektarbete och att det var dåligt väder ute. Det kändes som att denna dag inte skulle kunna bli bra alls. Funderade starkt på att städa sista rummet i lägenheten istället men jag bet ihop och började att skriva ner min historia för uppgiften när telefonen rignde. Alex stod det över hela skärmen och med ett leende på läpparna svarade jag och möts av frågan efter adressen och att han och flickan skulle komma över på en fika då dom var i krokarna.
När dom kom var även otroligt söt liten hund med, Nova. Hon var helt underbar och jätte mysig !! Det blev lite kaffe till mig och alex medans linda drack juice. Dom hade även stannat för att köpa fika bröd och toalettpapper då det saknades här hemma (:

Det blev en massa prat om lägenhet, barn, skola, jobb och en massa skratt med och åt varandra :) Även vädret blev otroligt bra när dom kom så mitt humör hamnade på topp på sekunder och jag kände att dagen kan nog inte bli bättre just nu. Medans dom efter någon timme började packa ihop sig så planerade jag att även ta en fika med johanna i centrum innan hon åker drygt en vecka ner till skåne för att hälsa på familjen så även jag hoppade in i bilen och blev körd en korta biten ner till centrum :)
Under väntan på johanna tittade jag lite på blommor och har nu äntligen kommit på vad jag ska göra med den lilla remsan av rabatten som är just utanför grinden...nu får se sen... Sedan kom johanna och det blev en lång fika med en massa prat om sommaren, jobben, skolan, gotland och lite annat. Skratten fortsatte här och det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Det blev en grym grym dag. Innan vi gick skilda vägar så handlade vi lite och möte upp sambon min.

Under kvällen blev det över en snabbis och lämna crossen och sedan handling för att äta ugnsgratinerade köttfärsbiffar med ost och tomat med klyftpotatis... det blev riktigt lyckat och det var otroligt gott !! MUMS :)

. Här är lite bilder från stunden med Linda&Alex&Nova&Bebisen :) .

.idag 2juni är det BARA 52dagar kvar tills lillflickan kommer till världen.
.Längtan. .Kärleken. .Lyckan.


Anna

Härligt att de tog med sig det goda vädret :)



har länkat dig i min blogg som tack för att du röstade på mig :)


Blogg: http://annaanstensen.blogg.se/
Anna

Åå så söt hund :)



sv: ska nog vara på landet i sommar, även åka till typ Norge och Estland och hälsa på släkterna.

boken ska nog bli en historisk roman med spänning och kärlek, tror jag. Eller så skriver jag en novellsamling. Eller kanske jag gör båda, haha? Beror på om jag hinner.

Vad ska du göra i sommar då?



Ja, jag tycker verkligen det är start av henne att berätta. Otroligt att hon klarat av sorgen!



kram


Blogg: http://annaanstensen.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR