Den ÄR här :)

Jag började skriva ett mindre positivt inlägg eftersom min telefon inte kommit än, då den först skulle kommit ut under midsommar, sedan imorgon men nu blir det lördag... Åh jag som verkligen verkligen vill ha den nu !!!
Sen helt plötsligt meddelar min älskade mig med en bild och berättar att min underbara telefon har kommit och hämtats...

Så nu behöver jag "BARA" vänta tills efter klockan 16:00 och sedan är den HÄR och MIN :)
Så tråkigt bara att den ska ligga flera timmar på laddning först, men det gör kanske inte så mycket eftersom det ska firas födelsedag och mysa och bara njuta av varandra dag och även äta middag ute ikväll. Så då kan den ju få laddas och sedan när det är dags för sängen kanske jag kan få pilla lite på den iaf :P Åh jag är dubbelt glad idag nu när jag fått detta besked så det gör inget att vädret helt plötsligt blev hemskt här ett tag men nu börjar solen titta fram igen här ute... Nu kan nästan inget förstöra denna fantastsika dubbel dag !!!!

Tusen tusen tusen tack till min finaste som gav mig denna telefon i examens present <3






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR