blä för tvättdagar...


Inte konstigt att jag inte kan hitta kläderna jag vill ha på mig och som jag vet att jag har men änd å inte kan hitta.... Jag missade ju att jag hade tvätttid igår och ALLT, verkligen allt ligger i korgarna..!!!
Så nu är de första 2 av kanske 6-7maskiner igång och jag känner mig lite butter. Jag vill inte hålla på med tvätt en dag som denna, jag vill ju vara ute i solen, så jag hoppas detta kommer gå snabbt annars får jag väl inte sortera så noga som jag brukar och minska antalet maskiner.
Ja vet exakt vart jag ska gå och lägga mig och njuta av solen sen, om jag inte pratar med tjejerna och går ner till stranden :) Åh det kommer bli så skönt..

Varför kan det inte alltid vara sommar och sol och värme i detta land ?! =)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR