betygen.

Det är lagom roligt att man kämpar som tusan med en del uppgifter som trillar in dagar innan man beräknat ska sluta att studera och bli färdigutbildad för att sedan timmar innan man skickar in dom ha fått mail om att betyg i kursen redan är satt... Va fan ?!?!
Det var vad jag fick uppleva igår, lagom kul liksom. Sedan säger läraren att dom är stenhårda på betygen och inte kan höja dom bara sådär och speciellt inte om skolan redan hunnit skicka iväg allt till järfälla (pluggar ju på distans i nacka). Men sedan nu för några minuter sen så kollade jag om hon hade rättat dessa 4uppgifter som jag skickade in runt halv 3 på eftermiddagen igår och ja det hade hon ju gjort.
MVG på allt och hon säger att jag verkligen är värd det och att hon är stolt över att jag har gjort så himla bra ifrån mig i alla mina kurser. Hon skrev även att hon skulle kolla upp om betygen har hunnit bli inskickade eller om hon hinner höja kursen från VG till MVG.

Kan hon det kommer jag bli gladare än gladast !!!!
Jag håller tummarna men går det inte så är det inte så roligt att veta detta för stunden men sedan kommer jag ändå vara glad med mitt VG. Fast MVG är ju alltid såååå mycket bättre. Men vi får se vad hon säger under dagen, tänkte maila henne nu så hon fixar detta (om det går) nu direkt när hon komer kl8 (:

Önska mig lycka till :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR