dags att sova.

Jaha då ska vi se hur länge denna nya header får sitta uppe innan jag får för mig att göra en ny igen (:
Tog dock lite längre tid än jag trodde med denna men det kan ju vara för att jag jobbat också dessa dagar, men nu är den iaf uppe och jag kan börja koncentrera mig på annat igen. Nöjd är jag också !
Vad tycks om headern?

Helgens två 12timmars pass var otroligt lugna och lagom lite att göra :P Men det har ändå varit roligt och trevligt. Var dock ledig igår men då blev det att sova, städa och tvätta. Åh det var så otroligt skönt med sovmorgon !!
På kvällen igår blev det även att jag och karln åkte till ikea för att införskaffa oss ett köksskåp då vi ska göra iordning lite ändå innan stambytet eftersom vi nu tex har kaffebryggare i fönstret, på stolen eller på golvet och så :) Men imorgon eller torsdag kommer det bli så fint så fint. Skåpet står redan på plats men vi har inte fixat til själva bänkskivan än men det kommer :) Då även bild ! Kommer bli riktigt snyggt.

Det har även införskaffats ett nytt musiksystem här hemma och självklart är det utav sambon... Det är iaf från Sonos och det ska tydligen vara riktigt riktigt bra. Vi har testat lite och det kommer nog bli otroligt trevligt med en massa musik i köket när jag lagar mat (: Det som var lite av argumentet från sambons sida när han skaffade det igår :P  Så nu kan vi snart ha fest i alla rummen =)

Men nu börjar klockan bli lite för mycket för lilla mig, jag ska ju ändå upp och jobba imorgon igen. Så jag ska nog smyga ner i sängen och ner under täcket till finaste som redan sovit någon timme då han var förbaskat trött ikväll.
Så sov gott på er fina människor.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR