Våran mini renovering/upprustning av köket.

...Uppdateringen har inte varit min starka sida dessa 6dagar som nu gått från sista inlägget.
Men det är okej ändå (: Jag har ju ändå en riktigt bra ursäkt ! Jobbet ! Man är helt slut på kvällarna efter jobbet och sedan har jag även varit extremt trött och mått sisådär under veckan som gått och detta gör att bloggen får vänta tills orken är tillbaka. Men nu är jag på bannan igen, även fast jag ätr otroligt trött för stunden.

Men veckan har varit bra ändå. Fick hem en glad men väldigt trött sambo under måndags kvällen efter en helg ensam hemma (himmelriket!). Jobbat, jobbat, jobbat, sovit dåligt och ätit god mat (: Under denna vecka har vi mest fokuserat på kökets mini renovering.. Som är i fullfart och vi kanske gått igenom hälften just nu, och fint är det och finare kommer det bli ! De nya högtalarna sitter nu där dom ska och det är verkligen riktigt bra ljud i dom och jag kommer nog få det bra i köket när jag lagar mat och kan dansa & sjunga nu :P det ser vi fram emot (:
En hylla och 3tavlor har vi även fått upp och sedan blir det nog att göra köksbordet, det ska betsas mörkt och sedan lite annat smått och gott. Det är roligt att fixa lite som vi vill, även fast det inom en snar framtid kommer bli stambyte här men just nu kan vi inte, vill vi inte och orkar vi inte tänka på det utan vi fixar sådant som bara är att ta undan och plocka ner innan dom börjar och sedan bara kasta upp på väggarna och bänkarna igen efter allt !

Jag tror dock att vi har två olika bilder i varsitt huvud så ibland är det lite roligt när vi ska komma fram till vad vi vill och hur vi ska göra det. Men såhär långt så är vi nöjda och det ser verkligen bättre och finare ut som sagt i köket idag ! Lite bilder får ni även och då är det det nya skåpet som köpte och fixade till, burkarna från gotland jag berättade om, högtalarna och även nu hyllan och bilderna. Åter kommer lte med bilder då och då när vi gjort klart något. Tyvärr har vi inga innan bilder men ni får se hur det utvecklas och hur slut resultatet blir :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR