upp upp och iväg.

Då är det dags för lit jobb även denna helg.
Ingen vila ingen rast här inte då vi kör 12timmar båda dagarna nu. Men det känns som att det kommer bli bra och roligt ändå och jag av någon anledning ser fram emot passen :)

Nu har jag ju även fått förlängt sommarvik från vecka 31 till vecka 35, vilket känns riktigt bra även då jag skräms över tanken på att jag måste fort hitta ett annat jobb kanske. Klart jag kan tänka mig att vara kvar här men det är ju barn och förlossning jag vill jobba med, men allt kanske man inte får på en gång här i livet. Vi får se hur det blir. Jag sitter iaf för stunden och kollar igenom ams hemsida och ser vilka jobb det finns. Paniken har börjat att bubbla lite under huden känner jag, tyvärr. . . .
Just nu ska man väl ändå ta en dag i taget och först jobba klart denna helg innan jag får sätta mig och skriva om mitt cv och mitt brev innan jag kan söka något jobb.

Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna och få det man vill ha, bara sådär ! Jag hade nog inte tagit pengar eller så utan jag hade nog tagit dröm jobbet mitt och en utbildning bara för att jag kan. Det skulle varit något gott folk :)

 

Nej nu är det dags att göra sig klar för jobbet så jag inte kommer försent (:
Hoppas ni alla får en bra lördag oavsett vad ni ska göra !

xoxo



Josefin

Svar: Det gäller att vara ganska duktig på design, men jag tror att de finns några guider här är en iaf:



http://sannasrum.se/2009/august/ett-bloggtips-arkivet-flytande.html


Blogg: http://sssummer.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR