SNART !

Då är det snart dags att äntligen komma iväg på den efterlängtade semestern !
Åh vad det ska bli otroligt skönt. Jag ser verkligen fram emot detta och jag ska verkligen njuta av varje sekund :) Man vet ju aldrig när man får en veckas semester igen ju ;)

Idag har vi flänkt en hel del eftersom vi åkte och byta bil, var på bolaget, var på hemköp, till svärmor 2ggr och sedan hem till och från. Men nu är vi hemma efter allt och vi har fikat och ätit en riktigt god tårta som sambon gjorde. Sedan blev det en otroligt god grillad middag och lite bad i poolen :)
Vi var även hemma hos mamma som sagt och lämnade hennes bil och gosade lite med den över vilda lilla freja.

Nu är vi äntligen hemma och jag har blivit sjukt trött men jag vet inte om jag ska sova eller inte innan vi åker. Vi får se om jag somnar/vilar en stund eller inte snart då vi kommer kanske sätta på en film.

Åh jag vill vara på gotland NU NU NU !!

Tårtan som hjärtat gjorde...






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR