första dagen på jobbet...

...efter semestern har varit en helt okej dag.
Det blev en otroligt lång dag då jag sov dåligt eftersom vi kom hem under natten till idag. Men fan semestern var verkligen helt otroligt underbar och det var så skönt att få komma bort lite, se lite nytt och bara vara.
Kan berätta mera om semestern en annan dag.

Nu är jag så otroligt trött att ögonen tittar i kors, jag ska bada och sedan bara njuta i soffan :)
Men under mitt pass idag fick jag även ett jobb erbjudande som jag nu tänker en hel del på. Det är ett bra erbjudande och jag vet inte riktigt hur jag vill göra men jag ska fundera hårt och länge på det så får vi se vad vi kommer fram till (:  Jag är så glad för vad chefen sa om mig när hon la fram erbjudande också. Vi kan återkomma om detta senare också för nu vill jag bara krypa ner i ett varmt bad och sedan mysa med sambon tills jag somnar. Imorgon väntar ännu ett pass för mig medans han får vara hemma och känna på hur det är att vara "hemmafru" :P

Hoppas ni haft en bra vecka alla fina !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR