Festligheter.

Det var en riktigt bra grillfest igår måste jag säga !
Roligt att vi var många och det var ett härligt gäng med vänner så det blev mycket skratt, dans, sång och drinkar.
Vi hade ju verkligen tur med vädret så vi satt ute länge på kvällen för att sedan komma in, få lite ost och kex och bara prata och skratta. Även vattenpipan kom fram så då samlades vi ute :)

Jag är så otroligt glad att kärleken min blev så glad och nöjd med hans födelsedags present och det var kul att se hans minn när han öppnade paketet. Jag tror verkligen det var den perfekta presenten för honom så jag tackar alla inblandade !!! Synd att alla inte kunde komma men det kommer flera fester så då tar vi igen det :)

Det var länge sedan jag hade så roligt och jag ser fram emot nästa kväll med detta gäng, när det nu blir. Det finns mycket man kan gå in på ch skriva om om festen men jag håller mig till att det var en toppen toppen kväll och att alla var riktigt nöjda, glada och fulla när dom gick härifrån :P
Tack och åter tack alla som var med och gjorde denna kväll så bra . . .







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR