Upp & Ner.

Det har verkligen varit en upp och ner helg nu.
Både humöret och kroppen har varit på toppen och på botten.
Så av olika anledningar har jag inte orkat eller velat skriva något utan jag har istället bara svarat på kommentarer och liknande. Idag kan jag inte direkt klaga och jag ser fram emot en söndag av lugnt tempo, en god middag (vad det nu blir) och lite mys till en film senare idag kanske (:
Jag hoppas dock att folk har haft en bra helg och inte saknat mig altl för mycket ! :p

Ser fram emot veckan som kommer nu, kanske är det för att jag kanske kan få sätta igång med skolarbeten, för att det är endast 2veckor kvar innan vi åker, för att jag ska träffa både vänner och familjen en del dagar eller bara för att snön börjar försvinna och även mörkret. Mörkret är min värsta fiende under vintern. Jag bli alltid lite deppig av att det är mörkt hela tiden och man inte riktigt hittar på så mycket som man gör under våren och sommaren. Vilket är konstigt men ändå inte.
Varför kan vi människor inte ta den där ölen lika gärna under vintern som under sommaren. Den där bion eller middagen brukar inte heller vara lika lockande som när solen är framme. Är vi verkligen inte vinter och mörker människor i detta land? Vi vet ju alla att denna årstid återkommer varje år !!
Visst, jag ska kanske inte säga så mycket då jag ofta under dessa månader ändå sitter hemma, men det är svårt att göra något när ingen annan känner för att hitta på något..
Och under sommaren brukar det vara för mycket som händer...varför kan vi inte sprida ut våra påhitt bättre så att man har saker att se fram emot under hela året och inte bara under våren och sommaren ?!

Men kanske att en dag vi lär oss att njuta av alla dagar lika mycket oavsett vilken årstid vi är i :) Eller så behöver kanske bara jag lära mig det !!



v i k t o r i a

orkade tyvärr inte läsa allting.. hihi!


Blogg: http://vikzan.blogg.se/
kurdisk muslimsk tjej <3

hoppas allting blir bättre <3 kram <3


Blogg: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR